Πολιτική Επιστροφών

Παραλούμε όπως εντοπίσετε σε ποια κατηγορία επιστροφής ανήκει η παραγγελία σας

  • Τα προϊόντα που παραλάβατε είναι κατεστραμμένα ή χυμένα ή έχουν λήξει,
  • Τα προϊόντα που παραλάβατε δεν αντιστοιχούν με αυτά που παραγγείλατε,
  • Μετανιώσατε για τα προϊόντα που παραλάβατε,
  • Ακύρωση Παραγγελίας σε πρώιμο στάδιο.

Τα προϊόντα που παραλάβατε είναι κατεστραμμένα ή χυμένα ή ληγμένα

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε σ ́ αυτή την περίπτωση είναι η εξής:

Φωτoγραφίζετε εντός 24ώρου από την από την ώρα παραλαβής των αντικειμένων από την εταιρεία ταχυμεταφορών, τα προβληματικά προϊόντα και μας στέλνετε τις φωτογραφίες στο email του καταστηματός μας που αναγρέφετε στο σύνδεσμο επικοινωνίας, αναφεροντάς μας τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Στην συνέχεια θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις διαδικασίες επιστροφής και αντικατάστασης. Όταν παραλάβουμε τα προϊόντα, θα ελέγξουμε την κατάσταση τους και στην περίπτωση που αποδεικνύονται οι προϋποθέσεις επιστροφής θα σας αποστείλουμε νέα προϊόντα με την εταιρεία ταχυμεταφορών χωρίς έξοδα και επιβαρύνσεις. Σε διαφορετική περίπτωση θα επιστρέφει το δέμα χρεώνοντάς σας τα μεταφορικά.

Τα προϊόντα που παραλάβατε δεν αντιστοιχούν με αυτά που παραγγείλατε

Φωτoγραφίζετε εντός 24ώρου από την από την ώρα παραλαβής των αντικειμένων από την εταιρεία ταχυμεταφορών, τα προβληματικά προϊόντα και μας στέλνετε τις φωτογραφίες στο email του καταστηματός μας που αναγρέφετε στο σύνδεσμο επικοινωνίας, αναφεροντάς μας τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Στην συνέχεια θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις διαδικασίες επιστροφής και αντικατάστασης. Όταν παραλάβουμε τα προϊόντα, θα ελέγξουμε την κατάσταση τους και στην περίπτωση που αποδεικνύονται οι προϋποθέσεις επιστροφής θα σας αποστείλουμε νέα προϊόντα με την εταιρεία ταχυμεταφορών χωρίς έξοδα και επιβαρύνσεις. Σε διαφορετική περίπτωση θα επιστρέφει το δέμα χρεώνοντάς σας τα μεταφορικά.

Μετανιώσατε για τα προϊόντα που παραλάβατε

Μας στέλνετε στο email του καταστήματός μας που αναγράφετε στο σύνδεσμο επικοινωνίας, το αίτημα επιστροφής με τα στοιχεία επικοινωνίας σας εντός 14ημέρου (νομικό περιθώριο υπαναχώρησης αγοράς εξ’ αποστάσεως) απότην από την ώρα παραλαβής των αντικειμένων από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Όταν λάβουμε το αίτημά σας θα σας απαντήσουμε με τα στοιχεία της εταιρείας ταχυμεταφορών με σκοπό να της παραδώσετε το δέμα προς επιστροφή.

Σημαντική προϋπόθεση είναι η συσκευασίες να μη έχουν παραβιαστεί και να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γάλατος για λόγους ασφάλειας και ποιότητας.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας πραγματοποιούνται σε διάστημα εντός 15 ημερών από την επιστροφή και έλεγχο των προϊόντων της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή θα πρέπει να δηλώσετε τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο θα επιστραφούν τα χρήματα αναφέροντας τον αριθμό, την τράπεζα και τον δικαιούχο. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής σας κάρτας. Και στις δυο περιπτώσεις θα σας πιστωθεί το ποσό της αξίας των προϊόντων διότι τα έξοδα αποστολής σας επιβαρύνουν αποκλειστικά.

Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Ακύρωση Παραγγελίας σε πρώιμο στάδιο

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή της με την εταιρεία ταχυμεταφορών. Για την ακύρωση παρακαλούμε ενημερώστε μας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email. Τα στοιχεία μας αναγράφονται στο σύνδεσμο επικοινωνίας.